GOOD LOOD

RETAIL SHOW 2019

  •     BEST SHOP CONCEPT 2019  AWARD / BEST GASTRONOMIC  SPOT

GOOD LOOD to krakowski start-up, który wszedł na gastro mapę Krakowa w 2016 roku oferując naturalne lody w swoim pierwszym punkcie przy pl. Wolnica. Teraz loodspotów jest już ponad 20, a kolejne pojawią się wkrótce. Stały się one swoistymi centrami dla lokalnych społeczności i są pyszną częścią codziennego życia ich mieszkańców.

To co wyróżnia markę, to codzienna zmienność smaków (less is more) i wykorzystanie technologii do budowania najwyższego poziomu obsługi Gości. W 2018 roku Good Lood wydał swoją aplikację mobilną GL App, która w ciągu pierwszych 12 miesięcy zyskała 200.000 użytkowników.

W zakresie projektowania i aranżacji wnętrz Good Lood od 2018 roku współpracuje z naszym studio. Do tej pory LSD.STUDIO  zaprojektowało dla Good Lood już 7 lokali. Jednym z nich jest loodspot na krakowskim Ruczaju, który otrzymał nagrodę Best Shop Concept Award 2019 w kategorii Najlepszy punkt gastronomiczny.

JAK KAŻDY Z PROJEKTÓW DLA GOOD LOOD, WNĘTRZE LODZIARNI NA RUCZAJU CHARAKTERYZUJE SIĘ ABSOLUTNYM UWIELBIENIEM LOODÓW!

Całe wnętrze bazuje na miękkiej, płynnej linii roztapiających się lodów. Odnajdziemy ją na kremowej „polewie” korianowego fartucha lady, która roztapia się na jej drewnianej obudowie, a jaka nie przez przypadek kojarzy się z miodowym w kolorze wafelkiem. Także obramowanie całego wnętrza lokalu oparte jest na płynnej linii paneli frezowanego, lakierowanego drewna. Efektu płynności dopełnia linia posadzki w kolorach firmowego różu i złota. Na ścianach odnaleźć można akcenty z dębowej boazerii, złotej siatki i miękkiego, także różowego aksamitu tapicerowanej loży. Wszystko w przesłodkiej stylistyce amerykańskich koktajlbarów z lat 50-tych. Na suficie z kolei podświetlane potrójne złote okręgi lamp odnoszą się do logotypu marki. Motyw okręgu znaleźć także można w kwietnikach, elementach graficznych na ścianach czy choćby w kształcie hokerów. Całe wnętrze oraz elewacja lodziarni zostały dopełnione elementami z neonów. 

 

projekt

TUTTI SANTI

W LSD.STUDIO nie boimy się wyzwań.

Zawsze szukamy adekwatnych rozwiązań wyrażających osobowość danej marki i odpowiadających potrzebom jej klientów. Często proponujemy autorskie rozwiązania jakich ciężko szukać na rynku. To dzięki nim wyznaczamy nowe trendy, dostarczając naszym klientom skuteczne i nowatorskie narzędzia dzięki którym odnoszą sukces.

Jednym z naszych ulubionych projektów jest koncepcja wnętrz restauracji dla marki Tutti Santi.

Wystrój wnętrz lokali Tutti Santi, będący balansem pomiędzy światami sacrum i profanum, ciekawie tworzy "duchową" i wizualną otoczkę dla serwowanej tam przepysznej pizzy, która jest zdecydowanie najważniejszym powodem dla którego warto odwiedzić jeden z nich.

SKLEP KONCEPCYJNY BYTOM

RETAIL SHOW 2018 

  •    Nagroda BEST SHOP CONCEPT 2018 ​ / NAJLEPSZY SKLEP ODZIEŻOWY

Marka BYTOM od 2014 roku poszerza swoją sieć sklepów o salony koncepcyjne, zlokalizowane w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Polsce. Wystrój każdego z nich jest unikatowy i dedykowany danej lokalizacji, choć bazuje na pewnych elementach tożsamych dla całej sieci. Salony te oprócz standardowych produktów oferowanych w salonach regularnych, oferują także limitowane kolekcje autorskie, produkowane w krótkich seriach i przeznaczone dla bardziej odważnych i wyrafinowanych klientów. Co ciekawe - salony te wyposażone są dodatkowo w osobny pokój krawiecki, w którym oferowane są usługi szycia na miarę.

ZJAWISKO SKLEPÓW KONCEPCYJNYCH W POLSCE JEST PÓKI CO ODOSOBNIONE, tym bardziej więc warto podkreślić odwagę marki BYTOM w kreowaniu swojego wizerunku w oparciu o takie właśnie sklepy. Udowadniają one – iż oprócz samego produktu, ważne jest także otoczenie w jakim go kupujemy. Właśnie to otoczenie tworzy zmienną, dzięki której dany produkt zyskuje na swoim znaczeniu, a klient łatwiej zatapia się w świecie wartości danej marki.

Sklep Koncepcyjny Bytom zlokalizowany na terenie gdańskiej galerii FORUM, który wygrał  nagrodę Best Shop Concept 2019 w kategorii Najlepszy Sklep Odzieżowy, prezentuje całe spektrum doświadczeń  LSD.STUDIO  w pracy dla tego typu placówek handlowych. Nasza firma od dłuższego już czasu współpracuje z firmą Bytom przy tworzeniu ich w najbardziej prestiżowych miejscach w Polsce. Znajdujący się w gdańskiej Galerii Handlowej Forum sklep to przykład, jak zaprojektować obiekt handlowy typu premium, wykorzystując miejscowe otoczenie i tradycję.

MORZE I WIATR – TO DWA ŻYWIOŁY, DZIĘKI KTÓRYM SKLEP  ZYSKAŁ SWOJĄ NIEPOWTARZALNĄ TOŻSAMOŚĆ.

Sufit z żagli czy podłoga przypominająca piaszczyste wydmy i aluminiowo szklane przegrody dzielące wnętrze na dwie sale, jak również lada kasowa kojarząca się z akwarium, a do tego przymierzalnie łudząco podobne do tych z dawnego uzdrowiska w Sopocie – to główne elementy wystroju nagrodzonego projektu.

 

projekt

SKLEP KONCEPCYJNY BYTOM  -  MANUFAKTURA,  ŁÓDŹ

ETAIL SHOW 2017

  •    Nagroda BEST SHOP CONCEPT 2017 / NAJLEPSZY SKLEP ODZIEŻOWY

Salon w łódzkiej Manufakturze miał swoją premierę w październiku 2016 r. 

Wystrój sklepu jest połączeniem stylowych rozwiązań i cytatów z architektury lat 50-tych – z autorskimi pomysłami projektowymi. Na szczególną uwagę zasługuje strefa imidżowa, której forma ażurowej złotej konstrukcji umieszczonej na tle luster – ciekawie przełamuje fizyczne bariery lokalu. Całość zwieńczona jest także ażurowymi złotymi panelami podwieszonymi pod sufitem, dodatkowo podświetlanymi po obwodzie, dzięki czemu cała strefa nabiera lekkości i wyrafinowania. Wystrój uzupełniają ciekawe materiały i faktury a także elementy dekoracyjne, w tym oprawy oświetleniowe zaprojektowane indywidualnie dla marki BYTOM. 

Architektura sklepu i układ poszczególnych zabudów meblowych oraz mebli wolnostojących ułatwia swobodny dostęp do odzieży, która prezentowana jest w dwóch podstrefach dedykowanych odpowiednio liniom „formal” i „casual”.

Salon wyposażony jest w osobny pokój krawiecki, w którym oferowane są usługi szycia na miarę.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI