RETAIL SHOW 2019
GOOD LOOD to krakowski start-up, który wszedł na gastro mapę Krakowa w 2016 roku oferując naturalne lody w swoim pierwszym punkcie przy pl. Wolnica. Teraz loodspotów jest już ponad 20, a kolejne pojawią się wkrótce. Stały się one swoistymi centrami dla lokalnych społeczności i są pyszną częścią codziennego życia ich mieszkańców.
To co wyróżnia markę, to codzienna zmienność smaków (less is more) i wykorzystanie technologii do budowania najwyższego poziomu obsługi Gości. W 2018 roku Good Lood wydał swoją aplikację mobilną GL App, która w ciągu pierwszych 12 miesięcy zyskała 200.000 użytkowników.
W zakresie projektowania i aranżacji wnętrz Good Lood od 2018 roku współpracuje z naszym studio. Do tej pory LSD.STUDIO zaprojektowało dla Good Lood już 7 lokali. Jednym z nich jest loodspot na krakowskim Ruczaju, który otrzymał nagrodę Best Shop Concept Award 2019 w kategorii Najlepszy punkt gastronomiczny.
Całe wnętrze bazuje na miękkiej, płynnej linii roztapiających się lodów. Odnajdziemy ją na kremowej „polewie” korianowego fartucha lady, która roztapia się na jej drewnianej obudowie, a jaka nie przez przypadek kojarzy się z miodowym w kolorze wafelkiem. Także obramowanie całego wnętrza lokalu oparte jest na płynnej linii paneli frezowanego, lakierowanego drewna. Efektu płynności dopełnia linia posadzki w kolorach firmowego różu i złota. Na ścianach odnaleźć można akcenty z dębowej boazerii, złotej siatki i miękkiego, także różowego aksamitu tapicerowanej loży. Wszystko w przesłodkiej stylistyce amerykańskich koktajlbarów z lat 50-tych. Na suficie z kolei podświetlane potrójne złote okręgi lamp odnoszą się do logotypu marki. Motyw okręgu znaleźć także można w kwietnikach, elementach graficznych na ścianach czy choćby w kształcie hokerów. Całe wnętrze oraz elewacja lodziarni zostały dopełnione elementami z neonów.
W LSD.STUDIO nie boimy się wyzwań.
Zawsze szukamy adekwatnych rozwiązań wyrażających osobowość danej marki i odpowiadających potrzebom jej klientów. Często proponujemy autorskie rozwiązania jakich ciężko szukać na rynku. To dzięki nim wyznaczamy nowe trendy, dostarczając naszym klientom skuteczne i nowatorskie narzędzia dzięki którym odnoszą sukces.
Jednym z naszych ulubionych projektów jest koncepcja wnętrz restauracji dla marki Tutti Santi.
Wystrój wnętrz lokali Tutti Santi, będący balansem pomiędzy światami sacrum i profanum, ciekawie tworzy "duchową" i wizualną otoczkę dla serwowanej tam przepysznej pizzy, która jest zdecydowanie najważniejszym powodem dla którego warto odwiedzić jeden z nich.
Z przyjemnością wpisaliśmy się w filozofię założycieli Tutti Santi, dla których jakość przygotowywanej pizzy i świeżość składników są gwarancją jej smaku. Patronat włoskiego mistrza pizzy Valerio Valle, tytuły mistrzowskie zdobyte na konkursach we Włoszech oraz tradycyjna receptura i autorskie przepisy – to główny fundament tej marki, do którego dopisaliśmy swoje rozdziały tworząc nowy wizerunek wnętrza lokalu.
Marka BYTOM od 2014 roku poszerza swoją sieć sklepów o salony koncepcyjne, zlokalizowane w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Polsce. Wystrój każdego z nich jest unikatowy i dedykowany danej lokalizacji, choć bazuje na pewnych elementach tożsamych dla całej sieci. Salony te oprócz standardowych produktów oferowanych w salonach regularnych, oferują także limitowane kolekcje autorskie, produkowane w krótkich seriach i przeznaczone dla bardziej odważnych i wyrafinowanych klientów. Co ciekawe - salony te wyposażone są dodatkowo w osobny pokój krawiecki, w którym oferowane są usługi szycia na miarę.
ZJAWISKO SKLEPÓW KONCEPCYJNYCH W POLSCE JEST PÓKI CO ODOSOBNIONE, tym bardziej więc warto podkreślić odwagę marki BYTOM w kreowaniu swojego wizerunku w oparciu o takie właśnie sklepy. Udowadniają one – iż oprócz samego produktu, ważne jest także otoczenie w jakim go kupujemy. Właśnie to otoczenie tworzy zmienną, dzięki której dany produkt zyskuje na swoim znaczeniu, a klient łatwiej zatapia się w świecie wartości danej marki.
Sklep Koncepcyjny Bytom zlokalizowany na terenie gdańskiej galerii FORUM, który wygrał nagrodę Best Shop Concept 2019 w kategorii Najlepszy Sklep Odzieżowy, prezentuje całe spektrum doświadczeń LSD.STUDIO w pracy dla tego typu placówek handlowych. Nasza firma od dłuższego już czasu współpracuje z firmą Bytom przy tworzeniu ich w najbardziej prestiżowych miejscach w Polsce. Znajdujący się w gdańskiej Galerii Handlowej Forum sklep to przykład, jak zaprojektować obiekt handlowy typu premium, wykorzystując miejscowe otoczenie i tradycję.
MORZE I WIATR – TO DWA ŻYWIOŁY, DZIĘKI KTÓRYM SKLEP ZYSKAŁ SWOJĄ NIEPOWTARZALNĄ TOŻSAMOŚĆ.
Sufit z żagli czy podłoga przypominająca piaszczyste wydmy i aluminiowo szklane przegrody dzielące wnętrze na dwie sale, jak również lada kasowa kojarząca się z akwarium, a do tego przymierzalnie łudząco podobne do tych z dawnego uzdrowiska w Sopocie – to główne elementy wystroju nagrodzonego projektu.
ETAIL SHOW 2017
Salon w łódzkiej Manufakturze miał swoją premierę w październiku 2016 r.
Wystrój sklepu jest połączeniem stylowych rozwiązań i cytatów z architektury lat 50-tych – z autorskimi pomysłami projektowymi. Na szczególną uwagę zasługuje strefa imidżowa, której forma ażurowej złotej konstrukcji umieszczonej na tle luster – ciekawie przełamuje fizyczne bariery lokalu. Całość zwieńczona jest także ażurowymi złotymi panelami podwieszonymi pod sufitem, dodatkowo podświetlanymi po obwodzie, dzięki czemu cała strefa nabiera lekkości i wyrafinowania. Wystrój uzupełniają ciekawe materiały i faktury a także elementy dekoracyjne, w tym oprawy oświetleniowe zaprojektowane indywidualnie dla marki BYTOM.
Architektura sklepu i układ poszczególnych zabudów meblowych oraz mebli wolnostojących ułatwia swobodny dostęp do odzieży, która prezentowana jest w dwóch podstrefach dedykowanych odpowiednio liniom „formal” i „casual”.
Salon wyposażony jest w osobny pokój krawiecki, w którym oferowane są usługi szycia na miarę.